Se on jotain oikein hyvää, sellaista, mikä saa mut oikein hyvälle mielelle. Olen kuunnellut kollipoikani kehräämistä ja maukumista, ne saavat mut aina hyvälle tuulelle. Jotenkin tuntuu, että ensi viikonkin tietää jo nyt, kuinka kummassa kaiken voi tietää jo tässä kohtaa. Mulla on hyvä mieli, saan pitää kaiken hyvänä.

Olenko koskaan edes ajatellut, miten hyvä viikonloppu voi olla? Nythän se vasta alkaa, mutta varmasti mulla mahtuu kaikenlaista mukavaa viikonloppuun. Neron hurinaa voisi kuunnella vaikka kuinka kauan! Tässä ja nyt mä elän, toivoen hyvää.

Kaksi viikkoa menee silleen, että Mikko on lomalla eikä sitä meidän läpänheittoa ole. Mutta uskoisin, että se on vielä nykyistä hervottomampaa, kun hän tulee lomalta. Senkin mä tiedän, että me nähdään paikkurissa, siitä mulla ei ole epäilystäkään!