Olen iloinen tässä ja nyt, vaikka flunssa onkin päässyt iskemään. Jos vaan osaisin olla iloinen koko päivän, saisin olla tosi tyytyväinen. Musiikkia kuunnellessa menee osa ajasta, saan nauttia ja vain olla tässä ja nyt. Elämä on mukavaa, vaikka kaikki sen tuomat jutut eivät aina ole niin mukavia. Parhaansa kun vaan yrittää, niin siinä se sitten onkin. Eilen (keskiviikkona ) naureskelin Arin kanssa sitä, kun mulla oli mennyt lossikulkeminen niin hullusti, että kahden kuljettajan kanssa oli menty vuorotellen. Kyllä mulla on ihan hyvä fiilis tässä ja nyt. Toivottavasti Mikon ei tarvi tänään ihmetellä sitä, että olen allapäin. Mulla soi Nightwish, kolme vuotta Dark Passion Playta vanhempi levy Once. Tässä nyt sitten laitetaan päivä liikenteeseen, toivottavasti menee hyvin flunssasta huolimatta!